Zgłoszenia awarii przyjmowane są pod numerami telefonów:
Pogotowie Wodociągowe
Pogotowie Kanalizacyjne
Komunikaty SMS oraz aplikacja Blisko.
Pliki do pobrania: | |
---|---|
![]() | instrukcja_SiSMS_i_aplikacja_Blisko.pdf |
Brak awarii
Brak awarii.
Komunikaty SMS oraz aplikacja Blisko.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Dębnie przypomina o możliwości zarejestrowania numeru telefonu w systemie powiadomień SMS. System SiSMS wysyła powiadomienia również za pomocą aplikacji Blisko instalowanej na smartfonie.
Rejestracja jest darmowa i daje możliwość otrzymywania powiadomień np. o planowanych wyłączeniach dostawy wody, o awariach na sieci wodociągowej lub o jakości wody.
Poniżej znajduje się link do strony na której wybieramy kanał komunikatów, tj. aplikacja Blisko, SMS lub e-mail:
https://rejestracja.sisms.pl/rejestracja/nadawca/d2ab3ebc/PWiK-w-Dębnie
Link kierujący bezpośrednio do rejestracji SMS znajduje się poniżej:
https://rejestracja.sisms.pl/rejestracja/formularz/d2ab3ebc/krok-1
Rejestracja poprzez formularz z użyciem powiadomień SMS: zaznaczamy "Informacje z PWiK", następnie podajemy nr telefonu i potwierdzamy zapoznanie się z regulaminem. Naciśnięcie przycisku "Wyślij kod" spowoduje przesłanie na wskazany nr telefonu kodu, który należy następnie wpisać na następnej stronie.
Po zatwierdzeniu formularza nastąpi rejestracja i wyświetlony zostanie komunikat o poprawności zarejestrowania nr telefonu w systemie.